Відповідно до річного плану та стратегії розвитку, у нашому закладі запланована педагогічна рада з питання: ” Формування природничо – екологічної компетентності сучасного дошкільника” . Під час підготовки було проведено ряд заходів з педагогами, зоокрема , семінар – практикум: ” Екологічне виховання дітей дошкільного віку”.
Екологічне виховання стає в наш час надзвичайно важливим напрямом педагогіки дитинства. Чому? По-перше, в цей період відбувається становлення якостей людської особистості, закладаються основи екологічної культури. Важливим фактором у формуванні екологічної свідомості дітей є правильна організація еколого-розвивального середовища в ЗДО. Екологічно грамотна поведінка людини – запорука виживання людства в загальному для всіх нас будинку – на планеті Земля. По-друге, в процесі пізнання природи у дітей виробляється здатність творчо мислити, загострюється сприйняття, уява, з’являється бажання здобувати нові знання. Допитливість і пізнавальний інтерес є цінними якостями особистості і виражають ставлення до навколишнього життя, природі. Основна умова їх розвитку – широке ознайомлення дітей з явищами навколишнього світу, природою і виховання активного, зацікавленого ставлення до них.






